Державна реєстрація права власності на новосформовану земельну ділянку,
отриману у результаті «приватизації»
Перш за все, слід звернути увагу, що державна
реєстрація права власності на новосформовану земельну ділянку проводиться після
реєстрації такої земельної ділянки в Державному земельному кадастрі.
Державна
реєстрація права власності на земельну ділянку проводиться реєстраційною
службою за місцезнаходженням такої ділянки.
Водночас
заявник може як самостійно подати необхідні документи до реєстраційної служби,
так і «передати» такі документи через органи земельних ресурсів, які вносили
відомості про земельну ділянку до Державного земельного кадастру.
Документи, які необхідно подати для проведення
державної реєстрації прав:
- заява
про державну реєстрацію;
- копія
документа, що посвідчує особу заявника;
- копію
реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним
реєстром фізичних осіб – платників податків (ідентифікаційний код) (крім
випадків, коли особа через свої релігійні переконання відмовляється від
прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно
повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті
громадянина України);
- документ, що
підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав
(квитанція);
- документ про
сплату державного мита (квитанція) (крім випадків, коли особа звільнена від
сплати державного мита);
- рішення
органу виконавчої влади, органу місцевого самоврядування про затвердження
проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання її у власність;
Провідний спеціаліст відділу
державної реєстрації речових
прав
на нерухоме майно реєстраційної
служби Сколівського РУЮ
Т.Б.Кузів
|