З 17 жовтня 2015 року вступили в силу спільні накази Міністерства юстиції та Міністерства фінансів про електронний онлайн обмін інформацією між відомствами. Відповідні документи з Мінекономіки, яке відповідає за органи статистики, та Мінсоцполітики, яке відповідає за Пенсійний фонд, були підписані ще 2 тижні тому.
Нагадаємо, 19 жовтня, о восьмій ранку в Україні запустили спрощену систему реєстрації бізнесу до 24 години.
Тепер зареєструвати бізнес в Мін’юсті, ДФС, Пенсійному фонді та органах статистики можна буде впродовж робочого дня. Якщо ви зареєструвалися в реєстрі Мін’юсту, кожні 2 години ця інформація в електронному вигляді потрапляє до інших органів. А ці органи протягом двох годин надають оновлену інформацію зі свого реєстру. Іншими словами, якщо ви на початку дня зареєструвалися як підприємець, до кінця дня ви вже будете стояти на обліку в усіх інших органах без необхідності ходити по цих органах і стояти в чергах.
Схема реєстрації буде однакова як для фізичних, так і юридичних осіб.
Як зареєструватися
Етапи роботи із реєстраційним порталом описані на офіційному сайті мін'юсту. Треба увійти в розділ "Електронні сервіси", далі натиснути кнопку "Реєстрація юридичної особи або фізичної особи-підприємця".
Схема кроків реєстрації:
1.Отримати ЕЦП (електронний цифровий підпис).
2. Зареєструватись в системі.
3. Увійти в приватний кабінет.
4. Створити заяву.
5. Підписати заяву ЕЦП.
6. Відправити заяву.
7. Перевірити стан розгляду заяви.
8. Отримати електронний або паперовий документ.
У правому верхньому куті сайту, коли на екрані бачите цю схему, є також кнопки "Реєстрація", "Вхід" і "Відновлення доступу". Якщо ви вперше реєструєтесь – потрібна перша кнопка.
Зверніть увагу, що для реєстрації вимагається встановлення програми Silverlight від Microsoft, яку безкоштовно запропонує реєстраційний портал. Далі потрібно слідувати за підказками.
Державний реєстратор
Сколівського РУЮ О.І. Романів
|