П`ятниця, 29.03.2024, 01:46
Cколівське районне управління юстиції  
Львівської області (неофіційний) Скоро відкриття офіційного веб-сайту skolejust.gov.ua







Головна | Мій профіль | Вихід
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS
"">
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 98
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2013 » Липень » 12 » Порядок розгляду запитів громадян про ознайомлення з публічною інформацією
10:50
Порядок розгляду запитів громадян про ознайомлення з публічною інформацією


При надходженні запиту першочергово відбувається його ідентифікація як запиту на одержання доступу до публічної інформації. Запити можуть бути як і усними так і письмовими. Для усних запитів повинен бути в наявності принаймні один телефонний номер, по якому можна приймати відповідні запити, усні запити можуть також прийматися безпосередньо в приміщенні органу до якого подається запит і записані працівником органу, який приймає запит, зі слів запитувача інформації. Письмові запити можуть надходити поштою, електронною поштою, для цього в органі має бути в наявності скринька електронної пошти, котру потрібно періодично переглядати. Письмові запити можуть бути прийняті також і в приміщенні органу, в якому запитують інформацію, запитувач може заповнити наданий йому бланк про одержання доступу до публічної інформації або ж запит може бути записаний зі слів особи, яка має певні вади і не може зробити це сама, працівником органу в якому запитують інформацію, в такому випадку запит може вважатися письмовим, а не усним. Якщо під час ідентифікації одержаного повідомлення, як запиту про доступ до публічної інформації виявиться, що в ньому порушуються інші питання, які не підпадають під сферу дії Закону України „Про доступ до публічної інформації”, наприклад в запиті міститься скарга, заява чи пропозиція, то в такому випадку отримане повідомлення, в частині, що стосується публічної інформації, розглядається як запит про доступ до публічної інформації і відповідно регулюється Законом України „Про доступ до публічної інформації”, а інші питання розглядаються як звернення і в такому випадку слід застосовувати положення Закону України „Про звернення громадян”.

        Немає ніякого значення те, як називається запит, який надійшов органу, лист, звернення, повідомлення і т.п., ідентифікація відбувається за змістом документа, який надійшов. Якщо при отриманні запиту адреса запитувача для письмового листування не відома, то працівник розпорядника, який його приймає (вт.ч. працівник канцелярії, черговий), повинен запропонувати запитувачеві надати таку адресу і попередити останнього, що ненадання вказаної адреси є підставою для відмови у задоволенні запиту. Працівник не має нести відповідальності, якщо адресу для листування все ж не вдалося отримати, а запитувачеві необхідно надіслати письмове повідомлення (оскільки відсутня вина відповідального працівника як елемент адміністративного правопорушення – ч.1 ст. 9 КУпАП)

Запити реєструються в органі в день їх надходження, відповідно до затвердженої в установі розпорядника публічної інформації Номенклатури справ та Інструкції з діловодства. Рекомендується реєструвати їх в електронному вигляді у файлах формату exсel.

         Тексти запитів, отриманих електронною поштою, разом зі всіма наявними супровідними даними (адреса електронної пошти запитувача, дата і час отримання т.п.) повинні копіюватися в електронну базу (комп`ютерний файл формату word), яка зберігається на комп’ютері уповноваженої особи або одного з працівників підрозділу. Запити, що надсилаються електронною поштою не обов’язково повинні містити електронний цифровий підпис. Зміст кожного запиту, отриманого по телефону, фіксується в окремій електронній базі, яка зберігається аналогічним способом. Усний запит, може бути задоволений одразу, якщо це можливо і якщо запитувача влаштує усна відповідь на запит. Якщо усний запит задовольнити одразу неможливо, то запит фіксується в письмовій формі і розглядається в порядку встановленому законом.

Особа, яка опрацьовує запит повинна вияснити чи є інформація, про яку вказано в запиті, наявною в уповноваженої особи. Якщо такої інформації немає то особа, що перевіряє запит передає службовою запискою запит до департаменту, який володіє необхідною інформацією і той в свою чергу готує проект рішення по запиту або надає відповідну інформацію адресанту службової записки.

Якщо при перевірці запиту на наявність, зазначеної інформації в запиті, в уповноваженої особи, встановлюється, що така інформація є і вона є відкритою, то в такому випадку відбувається підготовка остаточної відповіді на запит. 

        Якщо запитувана інформація (документ) наявна на офіційному веб-сайті або в інших відкритих джерелах у мережі Інтернет і при цьому запитувач надав адресу своєї електронної пошти, відповідальний працівник надсилає листа з відповіддю на цю адресу із зазначенням розміщеної он лайн інформації та прямим гіпер посиланням на відповідне джерело і роз’ясненням, що запитувач може попросити про надання письмової відповіді по суті запиту (без пояснення причин) або повідомити про відсутність потреби в письмовій відповіді. Аналогічно рекомендується надавати інформацію (документи), наявні в розпорядника в електронній формі. Наявність в запитуваному документі частини інформації з обмеженим доступом не має перешкоджати безумовному наданню відкритої інформації з нього.

        Якщо ж при перевірці на наявність інформації виявиться, що така інформації є, але вона є закритою і так само, якщо Департамент, якому було надіслано відповідну службову записку про витребування необхідної інформації, володіє такою інформацією, але вона є закритою, то в такому випадку складається службова записка про наявність обмежень у доступі і застосовується процедура трискладового тексту. Дана процедура полягає в тому, що запитувачу повідомляється про те, що запитувана ним інформація є інформацією з обмеженим доступом і власне, якщо запитувач доведе, що його інтерес чи суспільний інтерес переважає шкоду від її оприлюднення йому може бути надано доступ до такої інформації.

Поза як потрібно пам’ятати про те, що обмеження доступу до інформації відбувається в таких випадках: в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності, громадського правопорядку з метою запобігання правопорушенням чи злочинам, для охорони здоров’я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, що була одержана конфіденційним шляхом, для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя.

Тож, якщо розголошення/надання доступу до цієї інформації не завдасть істотної шкоди інтересам зазначеним вище, а також шкода від оприлюднення інформації не переважає суспільний інтерес в її отриманні – виготовляється документ з остаточною відповіддю. В разі, якщо розголошення інформації може завдати шкоду зазначеним вище інтересам чи, якщо шкода від її оприлюднення переважає суспільний інтерес в її отриманні – то запитувачу все ж таки може бути надано доступ до такої інформації, однак певний перелік інформації в документі замасковується/тушується фарбою, тушшю, чорнилом або видаляється/заміняється пропусками (в разі надання електронного документа), передається керівнику органу-розпоряднику публічної інформації для представлення візи і після цього відбувається підготовка остаточної відповіді на запит.

 

Спеціаліст першої категорії

Сколівського РУЮ                                                                  Козич В.Л.

Переглядів: 932 | Додав: skolejust | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Липень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Друзі сайту
PR-CY.ru
Корисні посилання
Корисні ресурси
 
 
 
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz