Понеділок, 20.11.2017, 18:16
Cколівське районне управління юстиції  
Львівської області (неофіційний) Скоро відкриття офіційного веб-сайту skolejust.gov.ua







Головна | Мій профіль | Вихід
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS
"">
Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 95
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Як правиль­но зареєстру­вати право власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна

 

Відповідно до ст. 4 Закону України «Про державну ре­єстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (зі змінами та доповнення­ми) обов’язковій держав­ній реєстрації підлягають речові права та обтяжен­ня як на земельні ділян­ки, так і об’єкти нерухомо­го майна, розташовані на них, зокрема право влас­ності, право володіння, право користування (сер­вітут), право користуван­ня (найму, оренди) будів­лею або іншими капіталь­ними спорудами, їх окре­мими частинами, іпотека та інші речові права.

Для реєстрації права власності на новозбудова­ний чи реконструйований об’єкт нерухомого майна фізичній або юридичній особі необхідно надати до органу державної реєстра­ції прав пакет документів:

– заяву встановленої форми;

– копію паспорта;

– копію реєстраційного номера облікової картки платника податку згідно з Державним реєстром фі­зичних осіб – платників податків;

– квитанції;

– документи, що під­тверджують виникнення права власності на неру­хоме майно (щодо рекон­струйованого нерухомого майна);

– документ, що містить технічну характеристику такого об’єкта нерухомо­го майна і формується за результатами проведення його технічної інвентари­зації;

– документ, що посвід­чує речове право на зе­мельну ділянку (держав­ний акт);

– завірену в установле­ному порядку копію при­мірника кадастрового пла­ну земельної ділянки на паперовому носії (крім ви­падків реконструкції квар­тири, житлового або не­житлового приміщення);

– документ, що, згідно з вимогами законодавства, засвідчує відповідність за­кінченого будівництвом об’єкта проектній доку­ментації, державним буді­вельним нормам, стандар­там і правилам (деклара­ція про готовність об’єкта до експлуатації, зареєстро­вана в установленому по­рядку Інструкцією (щодо об’єктів І–ІІІ категорії складності), а також вида­ний на підставі акта готов­ності об’єкта до експлуата­ції сертифікат (щодо об’єктів ІV і V категорії складності);

– документ, що під­тверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси;

– у разі подання доку­ментів довіреною особою їй потрібно пред’явити до­кумент, що посвідчує її особу, та документ, що підтверджує її повнова­ження.

Свідоцтво на підставі вищезазначених докумен­тів видається державним реєстратором, який за­свідчує його своєю печат­кою та підписом. Держав­на реєстрація прав (надан­ня відмови в ній) прово­диться в строк, що не пе­ревищує 14 робочих днів з моменту надходження до органу державної реєстра­ції прав заяви про таку ре­єстрацію, після чого сві­доцтво або витяг можна отримати особисто або ре­комендованим листом. Реєстрація права власнос­ті та інших речових прав проводиться за місцем розташування об’єкта не­рухомого майна в межах території, на якій діє від­повідний орган державної реєстрації.

 

 

Начальник відділу державної                                                        І.В.Зінкевич

реєстрації речових прав на

нерухоме майно реєстраційної

служби Сколівського районного

управління юстиції Львівської області                


 

ПОРЯДОК

надання інформації з Державного реєстру прав


З 1 січня 2013 року Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» передбачено надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Відповідно до закону фізичні та юридичні особи будуть мати право звертатися до органів державної реєстрації прав з заявами про надання інформації з Державного реєстру прав про зареєстровані права та їх обтяження. Інформація з Державного реєстру прав буде надаватися державними реєстраторами прав на нерухоме майно структурних підрозділів територіальних органів Мін’юсту фізичним та юридичним особам органам державної влади (посадовим особам) у формі:

- витягу,

- інформаційної довідки,

- виписки.

 Витяг на підставі заяви до державного реєстратора мають право отримувати:

- власник (власники) нерухомого майна або їх уповноважені особи;

- особа яка має речове право на чуже нерухоме майно, або уповноважена нею особа;

- спадкоємці (правонаступники — для юридичних осіб) або їх уповноважені особи.

        Будь-які фізичні та юридичні особи про державну реєстрацію іпотеки та обтяження.

Для отримання витягу заявник подає державному реєстратору, наступні документи: заява про надання витягу, форму та вимоги до заповнення якої встановлено Мін’юстом; документи про внесення плати за надання витягу; копію документа, що посвідчує його особу; у разі подання заяви про надання витягу уповноваженою особою така особа пред’являє органові державної реєстрації прав копію документа що підтверджує її повноваження. Державний реєстратор не приймає заяву в разі відсутності документа про внесення плати за надання витягу. За результатами розгляду заяви про надання витягу державний реєстратор формує витяг або приймає рішення про відмову в наданні витягу.

Інформаційну довідку з реєстру речових прав мають право отримувати суд, органи місцевого самоврядування, органи внутрішніх справ, органи прокуратури, органи державної податкової служби, органи Служби безпеки України та інші органи державної влади (посадові особи). Інформаційна довідка з реєстру речових прав надається державними реєстраторами прав на нерухоме майно структурних підрозділів територіальних органів Мін’юсту на підставі вмотивованого та відповідно оформленого запиту, якщо запит зроблено у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом. Державний реєстратор прав відмовляє в наданні інформаційної довідки, якщо заявник відповідно до закону не має права на отримання такої інформації. Органи державної влади (посадові особи) звільняються від плати за отримання інформаційної довідки з Державного реєстру прав, якщо запит зроблено у зв’язку із здійсненням ними повноважень, визначених законом.

Виписка надається державними реєстраторами прав на нерухоме майно структурних підрозділів територіальних органів Мін’юсту за заявою власника або правоволодільця про осіб, які отримали відомості про права та обтяження прав на нерухоме майно, що йому належать. Закон не висуває особливих обставин за наявності (відсутності) яких може надаватися виписка, що означає обов’язок державного реєстратора надавати її в будь-якому разі на вимогу власника або правоволодільця. Підставою для отримання виписки є подання заяви. Закон також не передбачає особливих обставин, за яких власнику або право володільцю може бути відмовлено у видачі виписки з реєстру речових прав.

 

 

Провідний спеціаліст відділу                                                   

державної реєстрації речових прав

на нерухоме майно реєстраційної служби

Сколівського РУЮ                                                                                                      Т.Б.Кузів

       


Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Друзі сайту
PR-CY.ru
Корисні посилання
Корисні ресурси
 
 
 
PR-CY.ru
Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz