«Адміністративні послуги реєстраційної служби через центр надання адміністративних послуг!» Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 « 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», відповідно до частини сьомої статті 12 Закону України “Про адміністративні послуги” затверджено перелік адміністративних послуг реєстраційної служби, які будуть надаватися через центр надання адміністративних послуг у сферах: реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців( із 01.09.2014 року); реєстрації громадських об’єднань ( із 01.10.2014 року); державної реєстрації прав власності на нерухоме майно та отримання витягів, інформаційної довідок та виписок з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно( із 01.01.2015 року). Адміністративна послуга - результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків такої особи відповідно до закону. Мета запровадження адміністративної послуги полягає у створенні гарантій реалізації громадянами своїх конституційних прав, формуванні системи державного управління, яка стане близькою до потреб і запитів людей, а головним пріоритетом її діяльності буде служіння народові та національним інтересам. Державна політика у сфері надання адміністративних послуг базується на принципах: верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності; стабільності; рівності перед законом; відкритості та прозорості; оперативності та своєчасності; доступності інформації про надання адміністративних послуг; захищеності персональних даних; раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг; неупередженості та справедливості; доступності та зручності для суб’єктів звернень. Найменування адміністративних послуг реєстраційної служби Сколівського РУЮ, які будуть надаватися через ЦНАП: 1. Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем (у відповідності до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців”); 2. Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців(у відповідності до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців”); 3. Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи (у відповідності до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців”); 4. Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття (у відповідності до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців”); 5. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу — підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців(у відповідності до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців”); 6. Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них(у відповідності до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців”); 7. Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення (у відповідності до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців”); 8. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою — підприємцем за її рішенням(у відповідності до Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців”); 9. Реєстрація громадського об’єднання (у відповідності до Закону України “Про громадські об’єднання”) 10. Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання (у відповідності до Закону України “Про громадські об’єднання”) 11. Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту( у відповідності до Закону України “Про громадські об’єднання”) 12. Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання (у відповідності до Закону України “Про громадські об’єднання”) 13. Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання (у відповідності до Закону України “Про громадські об’єднання”) 14. Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення (у відповідності до Закону України “Про громадські об’єднання”); 15. Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання (у відповідності до Закону України “Про громадські об’єднання”) 16. Державна реєстрація: права власності на нерухоме майно; інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна) у відповідності до Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”; 17. Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у відповідності до Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” . *Надання послуг здійснюватиметься через центр надання адміністративних послуг, утворений при Сколівській районній державній адміністрації (Львівська обл. м. Сколе, м-н Незалежності, 1 ). НАЧАЛЬНИК РЕЄСТРАЦІЙНОЇ СЛУЖБИ ШЕПЕГА В.В.
|